Повернення можливе тільки у випадку пошкодження товару при доставці.
Умови повернення:
- Повернення товару передбачене, якщо товар був пошкоджений під час доставки. Ми зобов'язуємося замінити його або повернути кошти клієнту.
Щоб замінити товар або повернути кошти, клієнт повинен зв'язатися з менеджером інтернет-магазину та повідомити про пошкодження перед отриманням товару на пошті.
Ми виконаємо повернення коштів або надамо новий товар якнайшвидше, щоб задовольнити потреби наших клієнтів.
Якщо клієнт отримав товар і після повідомляє про пошкодження, товар не підлягає заміні або поверненню.
Заявка розглядається до 24 годин. У випадку вини з нашої сторони замовнику буде повернена повна сума замовлення або замінений товар та відісланий знову.